Říjen 2008

Opel Corsa OPC

29. října 2008 v 20:32 | KYLE |  Cars

Sportovně laděné vozy s bleskem ve znaku a logem OPC není třeba dlouze představovat.Tedy až na jeden-zbrusu novou Corsu OPC vybavenou přeplňovanou šesnáctistovkou o výkonu 141 kW.
Proti běžné corse se vzhled modelu OPC trochu změnil.Automobil dostal jiné nárazníky,prahové lišty,ale i zpětná zrcátka,malé křídlo nad paté dveře a centrálně umístěnou koncovku výfuku.Aby odvážných řešení nebylo málo,má zakončení výfuku tvar obráceného trojúhelníku.Žábry před předními a za zadními koly působí efektně,další význam ale nehledejte.Samozřejmostí jsou kola z lehkých slitin.
Sportovně laděné provedení OPC je na rozdíl od běžné corsy k dispozici pouze se třídveřovou karoserií hatchback.Zákazníci mohou volit ze čtyř barev-pro tyto modely typické modré metalízy či stříbrné,červené,ale i nejméně výrazné černé.

S bravou karoserie pak koresponduje provedení interiéru.Zde nalezneme sportovní volant s plochou spodní stranou věnce,hliníkovými prvky a logem OPC.Největší pozornost však po zásluze poutají sportovní sedadla RECARO.Ta zajišťují perfektní oporu a vedení těla v zatáčkách zároveň jsou i nadmíru pohodlná.Jediné,co jim lze vytknout ,je absence paměti sedačky při jejím odklopení.Po nástupu pasažerů na zadní sedadla si přední cestující musí vzdálenost sedačky opět seřídit.Přeplňovaný motor 1,6T/141 kW je díky turbu velmi čilý a při sešlápnutí plynu okamžitě reaguje.Šestistupňová přímo řazená převodovka s krátkými drahami pracuje skvěle a o zvukovou kulisu se stará laděný výfuk.Oproti Astře OPC je Corsa vhodná i na denní ježdění.Cena Opelu Corsa OPC se pohybuje od 634 900 CZK
Autor:KYLE






Audi A4 Cabrio

19. října 2008 v 20:36 | KYLE |  Wallpapers



Audi A4 Cabriolet

19. října 2008 v 20:34 | KYLE |  Cars

Agresivní příď modernizované A4 kabrioletu neuvěřitelně sluší.Dojem exkluzivity podtrhuje hliníkový rám předního okna a proužek lemující prostor pro posádku.
Po usednutí do celokoženého interiéru vás pohltí pocit luxusu.Perfektní zpracování hodnotných materiálů je pro Audi typické.Přítomnost voliče samočinné převodovky trochu zaskočí řidiče těšícího se na nekompromisní sportovní svezení.Tohle auto je totiž z jiného těsta-pod kapotou mu bije naftové srdce!
Skvěle odhlučněný třílitrový šestiválec nabízí dostatek síly v celém pásmu otáček,přitom si zachovává hlavní přednost dieselů-nízkou spotřebu.Při poklidné jízdě jsme dosáhli průměru 8,6l na 100 km,občasně plné využití potenciálu motoru zvedne spotřebu nad deset litrů.Razantní styl a městský provoz znamenají třináctku na palubním počítači.
Mohutný točivý moment 450 N.m. se přenáší na všechna kola v poměru 40:60.Audi příkladně drží předem zvolenou stopu,běžné nerovnosti žehlí tuhý podvozek dostatečně.Na limitu se projeví před přední nápravou uložený motor a vůz přejde do nedotáčivého smyku.Řazení probíhá naprosto hladce,při předjíždění minimalizuje prodlevu po sešlápnutí plynu manuální režim.Ani ten však nedovolí přetočení motoru,elektronika ve 4200/min sama přeřadí.
Audi se u kabrioletu drží plátěné klasiky,která funguje na výbornou.Ani za vydatného deště nebo v myčce nepronikla do automobilu jediná kapka,rovněž tepelnou a hlukovou izolací se vůz vyrovnává zavřené karoserii.Dobře vyřešená aerodynamika dovoluje s kompletně otevřeným vozem bez problémů uhánět stovkou,pro rychlejší jízdu doporučujeme vytáhnout boční okna.Větší pohodu přidá snadno nasaditelný větrný štít,který účinně omezuje proudění vzduchu do interiéru.Takto můžete hravě pokořit i dvousetkilometrovou rychlost.
Moderní technikou prošpikovaný kabriolet s atraktivní modrou metalízou si český dovozce Audi cení na téměř 1 500 000 Kč.Za srovnatelnou sumu se prodává například Mercedes-BenzCLK 320CDI Cabrio,BMW 330 Cd/C je o 100 000 Kč levnejší.
Autor:KYLE

Nissan Silvia

17. října 2008 v 20:09 | KYLE |  Wallpapers