Ford Taunus 17M

10. května 2008 v 22:18 | KYLE |  Cars
Stavebnicový model,který byl dodáván s dvěma různě silnými motory.Podle závěru odborných testů je chod motoru o objemu válců 1699 cm3 poněkud tvrdší.Na rozdíl od typu 12 M je u typu Taunus 17 M tzv. klasické uspořádání hnací skupiny.Motor je vpředu a poháněna je zadní náprava.
MOTOR:Čtyřdobý vidlicový kapalinou chlazený čtyřválec je umístěn vpředu.Ventilový rozvod OHV.
PŘEVODOVKA:Mechanická třístupňová,plně synchronizovaná.Na žádost zákazníka se dodává též převodovka mechanická čtyřstupňová nebo samočinná převodovka Taunomatic
PODVOZEK:Pérování vpředu vinutými pružinami,vzadu listovými péry.Vpředu je brzda kotoučová,vzadu bubnová.
KAROSÉRIE:Samonosná,ocelová,pětisedadlová.Limuzíny jsou buď dvoudvéřové,nebo čtyřdvéřové.
TECHNICKÁ DATA
Max. rychlost
135 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
17 s
Spotřeba na 100 km
8,1 l
Nejmenší průměr zatáčení
10,2 m
Pneumatiky
6,40-13
Akumulátorová baterie napětí
12 V
Náplň palivové nádrže
45 l
Náplň oleje v motoru
3,5 l
Objem válců
1498 cm3
Vrtání/zdvih
90/59 mm
Výkon
60 k při 4500 ot/min
Točivý moment
11,4 kpm při 2800 ot/min
Kompresní poměr
8
Délka
4885 mm
Šířka
1715 mm
Výška
1480 mm
Rozchod kol
1430 mm vpředu/1400 mm vzadu
Rozvor náprav
2705 mm
Světlá výška
180 mm
Pohotovostní váha
965 kg
Celková váha
1410 kg
Autor:KYLE
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama