Ford Anglia

10. května 2008 v 22:46 | KYLE |  Cars
Název Ford Anglia je tradiční označení nejmenšího typu.Konstrukčně se však tehdejší typ(1966)značně lišil od typu,který měl motor s postrnímy ventily.Tehdejší verze(1966)byla charakteristická negativním sklonem zadního okna(podobně jako Citroën Ami 6).Toto řešení mělo být moderní.V celkové linii vozu však působí rušivě.
MOTOR:Čtyřdobý řadový čtyřválec s rozvodem OHV,silně ,,Podčtvercový¨ tj. krátkozdvihový s vrtáním značně větším než je zdvih.Chlazení kapalinové.
PŘEVODOVKA:Mechanická,čtyřstupňová,plně synchronizovaná.
PODVOZEKPřední náprava má pérování vinutými pružinami.Zadní náprava je tuhá s podélnými listovými péry.Brzdy bubnové.
KAROSÉRIE:Samonosná,dvoudvéřová,čtyřmístná.
VARIANTY:Anglia Standart-cestovní lidová limuzína
Anglia Super-zlepšená verze s výkonnějším motorem z typu Cortina
Anglia Estate Car-užitková verze s třídveřovou karosérií typu kombi.
Data
Max. rychlost
120 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
29 s
Spotřeba paliva na 100 km
9 l
Nejmenší průměr zatáčení
9,75 m
Pneumatiky
5,20-13
Akumulátorová baterie-napětí/kapacita
12 V/38 Ah
NÁPLNĚ
Náplň palivové nádrže
32 l
Náplň oleje v motoru
3,3 l
MOTOR
Objem válců
997 cm3
Vrtání/zdvih
80,96 mm/48,4 mm
Výkon
38 k při 4800 ot/min
Točivý moment
7,1 kpm při 2700 ot/min
Kompresní poměr
8,9
ZÁKLADNÍ ROZMĚRY

Délka
3899 mm
Šířka
1460 mm
Výška
1435 mmm
Rozchod kol
1168 mm vpředu/1163 mm vzadu
Rozvor náprav
2300 mm
VÁHY
Pohotovostní váha
750 kg
Celková váha1075 kg
Autor:KYLE
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama